Reklamacje

Szczegółowe informacje dotyczące trybu wnoszenia i rozpatrywania reklamacji

  1. SZOK Spółka cywilna rozpatruje reklamacje dotyczące Płatności zgłoszone przez Dostawcę (Akceptanta, Odbiorcę Płatności), Użytkownika (Płatnika) oraz potencjalnego Użytkownika (potencjalnego Płatnika), zwanych dalej reklamującymi.
  2. Jako reklamację należy uznać każde wystąpienie skierowane do Dostawcy przez reklamującego, w którym reklamujący zgłasza zastrzeżenia dotyczące wady treści cyfrowej lub funkcjonowania platformy kursowej. Reklamacje mogą dotyczyć w szczególności błędów technicznych w odtwarzaniu Kursu, braku dostarczenia materiałów wynikających z umowy, funkcjonowania platformy.
  3. Proces rozpatrywania reklamacji podejmowany jest niezwłocznie po otrzymaniu reklamacji i przeprowadzony jest rzetelnie, wnikliwie i terminowo, z zachowaniem obiektywizmu oraz z poszanowaniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa i dobrych obyczajów.
  4. Szczegółowe informacje dotyczące trybu wnoszenia i rozpatrywania reklamacji określone są w niniejszym dokumencie, udostępnianym na stronie internetowej https://platforma.zszokowani.pl.
  5. Zgłoszenie reklamacyjne winno zostać skierowane do Dostawcy w jeden z następujących sposobów komunikacji:
    1. w formie pisemnej przesyłką pocztową na adres: PayPro S.A. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, Polska
    2. w formie elektronicznej:
      • poprzez elektroniczny formularz dostępny na stronie internetowej pod adresem https://www.zszokowani.pl/kontakt
      • za pomocą poczty mailowej pod adresem: kontakt@zszokowani.pl
      • ustnie:
        1. telefonicznie – pod numerem +48727915518
  6. Jeśli reklamujący stwierdza nieprawidłowość w działaniu platformy kursowej, przysługuje mu prawo do złożenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni licząc od dnia, w którym doszło do nieprawidłowości w funkcjonowaniu Platformy kursowej lub Kursu. Reklamację złożoną po upływie terminu określonego w zdaniu pierwszym, pozostawia się bez rozpoznania, o czym Dostawca niezwłocznie powiadamia Klienta.
  7. W reklamacji Klient powinien podać swój login, adres e-mail oraz rodzaj, datę i krótki opis wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Platformy kursowej pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
  8. Dostawca jest uprawniony do zwrócenia się o uzupełnienie reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych, a po bezskutecznym upływie tego terminu – jest uprawniony do odrzucenia reklamacji z powodu niezachowania wymogów procedury reklamacyjnej (odrzucenie reklamacji stanowi odmowę uwzględnienia reklamacji).
  9. Za datę złożenia reklamacji uznaje się datę wpływu reklamacji do Dostawcy.
  10. Kompletna reklamacja zostanie rozpatrzona przez Dostawcę w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni od daty doręczenia mu reklamacji, a Dostawca ustosunkuje się do niej za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
  11. Odpowiedź na reklamację powinna być udzielona w sposób przystępny i zrozumiały oraz zawierać w szczególności rozstrzygnięcie o wyniku rozpatrzenia reklamacji. Ponadto w przypadku odmowy uznania reklamacji w całości lub części, odpowiedź na reklamację zawiera dodatkowo: pouczenie o możliwości i sposobie odwołania się od stanowiska zawartego w odpowiedzi na reklamację, pouczenie o możliwości i sposobie skorzystania z formy pozasądowego rozwiązywania sporów, wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego lub wystąpienia z powództwem do sądu powszechnego ze wskazaniem podmiotu, który powinien być pozwany i sądu miejscowo właściwego do rozpoznania sprawy.
  12. Reklamujący podając w reklamacji adres e-mail wnosi i wyraża zgodę na to, że Dostawca udzieli odpowiedzi na reklamację w formie elektronicznej, na ten adres e-mail wskazany w reklamacji. Jednakże na wyraźne żądanie osoby składającej reklamację, pod warunkiem podania przez nią niezbędnych danych osobowych i kontaktowych, Dostawca udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, przy czym w takim przypadku dla zachowania terminu rozstrzygnięcia reklamacji, wystarczy wysłanie przesyłki listem poleconym.
  13. Klient w każdym czasie w trakcie trwania postępowania reklamacyjnego przed Dostawcą może żądać rozstrzygnięcia kwestii stanowiącej przedmiot postępowania reklamacyjnego przez podmiot trzeci i w tym celu:
    1) wystąpić do mediatora lub instytucji, przed którymi będzie się toczyło postępowanie mediacyjne z wnioskiem o przeprowadzenie mediacji,
    2) wystąpić do instytucji, przed którą będzie się toczyło postępowanie polubowne z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny,
    3) o ile jest Konsumentem zwrócić się po pomoc do właściwego miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
  14. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  15. W celu usunięcia wszelkich wątpliwości pouczenia, o którym mowa w ust. 10 i 11 powyżej nie stanowią zapisu na sąd polubowny ani automatycznej zgody Dostawcy na udział w postępowaniu mediacyjnym albo polubownym.

Polityka prywatności | Regulamin | Kontakt | FAQ | Reklamacje


Copyright © 2024 SZOK Szkoła tańca. Wszelkie prawa zastrzeżone.